Jobb i fokus

sommarjobb Ett utvecklande och roligt extrajobb där du gör skillnad! Det perfekta studentjobbet - bli Studybuddy idag.

Vi söker dig som:
  • Studerar på universitet eller gymnasium.
  • Har fyllt 18 år.
  • Bor i Stockholm, Göteborg, Malmö eller Lund.
Läs mer och sök jobbet!

Hitta lediga jobb via bransch

Sök personal via bransch

Senaste från våra bloggare

Visa alla bloggar »

Customer Development Manager

Publicerades: 29:e Augusti 2018 Sista ansökningsdagen: 15:e Februari 2019


Alektum Group utvecklas och växer i snabbt takt. Nu rekryterar vi en ny Customer Development Manager somvill vara en bidragande del på vår spännande tillväxtresa!

TJÄNSTEN
I rollen somCustomer Development Manager är du en mycket betydelsefull lagspelare för bolagets fortsatta tillväxt. Tillsammans med övriga i teamet ansvarar du för att proaktivt, långsiktigt och strategiskt underhålla och vidareutveckla befintliga kunder, men också att skapa nya affärer utifrån Alektum Groups produktportfölj.


Som CDM är du placerad på Alektum Groups huvudkontor i centrala Göteborg och tillhör Customer Development-teamet, som i dag består av tre kollegor och en chef. Teamet präglas av ett positivt, öppet och kreativt klimat, där Fredrik som blir din närmsta chef kommer göra allt för att ni ska lyckas tillsammans!

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden;- övergripande ansvar för utvalda nyckelkunder,

- att stötta medarbetare (Operations/IT) vid leverans av nya uppdrag,

- att underhålla och utveckla befintliga kunder längs hela värdekedjan,

- att kommunicera kundbehov för nuvarande och framtida erbjudanden internt/externt,

- att långsiktigt och strategiskt arbeta mot uppsatta mål med specifika nyckeltal,

- att fortsatt högt förtroende hos kunderna om Alektums produkter och

- att samarbeta med Alektums säljare kring specifika områden och kunder.


Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden gemensamtför teamet:- säkerställa att Alektum Groups erbjudande är det som efterfrågas av större kunder både - i dag och i morgon,

- ha bred kunskap, kännedom och förståelse för kundernas verksamhet, utmaningar, behov och marknad,

- samarbeta med många delar av den interna organisationen i hur kundhantering/förvaltning sker för att skapa den bästa tänkbara kundupplevelsen,

- se till att arbetsrutiner efterlevs och att CRM-systemet är uppdaterat och

- proaktivt utveckla kunderbjudandet.

VEM SÖKER VI?
Du har ett öga för affärer och kan identifiera och omsätta affärsmöjligheter till business. Du har ett lösningsorienterat, ansvarstagande och resultatdrivet sinne samtidigt som du tillämpar ordning och kvalité i allt du tar dig för. Du trivs med att ständigt möta och förstå nya människor och ser till att de du jobbar med, både internt och externt, alltid känner sig, sedda, informerade och inspirerade.


Du har en anpassningsbar kommunikativ förmåga som du effektivt kan använda både på engelska och svenska för att bygga relationer och förtroende hos dina kunder. Du känner dig trygg i kontakten med allt från VD till marknadschefer. För att trivas i rollen tycker du om en arbetsmiljö med mycket glädje, fart och en föränderlig vardag med mycket energi.

För att lyckas i rollenett par års erfarenhet från att driva försäljning på egen hand och har i det bästa av världar tidigare arbetat med försäljning inom vår bransch, Credit Management. Du har en relevant akademisk examen ellerlängre erfarenhet av arbete inom ekonomi- finanssektorn, med tonvikt på kundrelationer.Du har goda kunskaper i MS Office, innehar B-körkort och meriterande om du har arbetet inom CRM systemet MS Dynamics.

INTRESSERAD?Välkommen med din ansökan senast 1 oktober 2018. Urval och intervjuer sker löpande, vilket gör att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående eller enligt överenskommelse.

VILL DU VETA MER OM TJÄNSTEN?
Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen attkontakta rekryterande chef, Fredrik Rudhede, Vice President Customer Development,fredrik.rudhede@alektumgroup.comeller 0709-43 44 00.


Om du vill veta mer om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Isabell Konjic, HR Partner,isabell.konjic@alektumgroup.comeller 0733-144642.

Låter detta spännande?
Välkommen in med din ansökan och ta chansen att vara med på vår resa!


Varaktighet Tillsvidare
Löneform Lön enligt överenskommelse

Klicka här för att söka jobbet

Alektum Group

http://www.alektumgroup.se/

Yrkesområde:

Försäljning / Butik

Anställning:

Heltid

Antal platser:

1

Sista ansökningsdag:

15:e Februari 2019

Plats:

Göteborg, Göteborg

Fler annonser från samma företag

Customer Development Manager Försäljning / Butik Göteborg

Technical Documentation Specialist Data & IT Göteborg

Account Manager till Customer Development-teamet Försäljning / Butik Göteborg

Collector till Retail International-teamet Admin / Ekonomi Göteborg

Collector Assistants till Call Center Admin / Ekonomi Göteborg

Collector till Retail-teamet Admin / Ekonomi Göteborg

System Specialist/Projektledare Data & IT Göteborg

Liknande jobb på jobbaextra

Kundmottagare på deltid till Mölnlycke! Försäljning / Butik Göteborg

Söker du ett flexibelt extrajobb? Amnesty söker medlems... Försäljning / Butik Göteborg

HILTI CENTER SÖKER EN STUDENT TILL SINA BUTIKER I GÖTEB... Försäljning / Butik Göteborg

Extrajobb i vår bemanningspool för Specsavers butiker i... Försäljning / Butik Göteborg

Meriterande extrajobb inom service, koordinering och pr... Försäljning / Butik Göteborg

Ledigt jobb som orderadministratör hos Sulzer i Mölndal Försäljning / Butik Göteborg

Kundtjänstmedarbetare på deltid! Försäljning / Butik Göteborg

0.23839592933655