Jobb i fokus

sommarjobb Ett utvecklande och roligt extrajobb där du gör skillnad! Det perfekta studentjobbet - bli Studybuddy idag.

Vi söker dig som:
  • Studerar på universitet eller gymnasium.
  • Har fyllt 18 år.
  • Bor i Stockholm, Göteborg, Malmö eller Lund.
Läs mer och sök jobbet!

Hitta lediga jobb via bransch

Sök personal via bransch

Senaste från våra bloggare

Visa alla bloggar »

Receptionist/kontorsassistent till kund i centrala Stockholm

Publicerades: 4:e September 2018 Sista ansökningsdagen: 20:e Februari 2019


Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig!

I rollen som receptionist/kontorsassistent hos vår kund kommer du att ha övergripande ansvar över receptionen, men även kontor- och konferensrum samt frågor som berör underhåll av fastigheten. I rollen kommer du att:


- Ta emot besökare

- Hantera beställning av varor

- Ansvara för posthantering

- Ha löpande kontakt med leverantörer


Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. Du assisterar olika avdelningar på företaget med uppgifter såsom granskning av reseräkningar, bokningar av hotell etc.


För att passa i rollen som receptionist/kontorsassistent har du en administrativ ådra och har en förmåga att organiserade dina dagar på ett effektivt sätt. Du trivs i en roll där du tar stort eget ansvar.


Kvalifikation och egenskaper
Vi tror att du som söker har en tidigare erfarenhet från receptionistyrket alternativt servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du utåtriktad, självständig i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord.

Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 8-16.30 (45 minuters lunch) Plats: Centrala Stockholm


Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.


Varaktighet 6 månader eller längre
Löneform Lön enligt överenskommelse

Klicka här för att söka jobbet

Office Management bemanning och rekrytering

http://www.officemanagement.se

Yrkesområde:

Hotell / Restaurang

Anställning:

Heltid

Antal platser:

1

Sista ansökningsdag:

20:e Februari 2019

Plats:

Stockholm, Stockholm

Fler annonser från samma företag

Receptionist/kontorsassistent till kund i centrala Stoc... Hotell / Restaurang Stockholm

Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby Försäljning / Butik Stockholm

Receptionist till Huawei Hotell / Restaurang Stockholm

Receptionist till Huawei Industri / Transport Stockholm

Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby Försäljning / Butik Stockholm

Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby Försäljning / Butik Stockholm

Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby Försäljning / Butik Stockholm

Liknande jobb på jobbaextra

Extrajobb för studerande Hotell / Restaurang Stockholm

Ambulerande receptionist, extra vid behov Hotell / Restaurang Stockholm

Restaurangpersonal sökes - Stockholm Hotell / Restaurang Stockholm

Restaurang, hotell och event! Servicejobbet där du kan ... Hotell / Restaurang Stockholm

Servitris / Servitör till julbord Hotell / Restaurang Stockholm

Flexibel Receptionist på deltid sökes till Rymdföretage... Hotell / Restaurang Stockholm

Receptionist på deltid till ledande investeringsföretag... Hotell / Restaurang Stockholm

0.22566509246826