Jobb i fokus

sommarjobb Ett utvecklande och roligt extrajobb där du gör skillnad! Det perfekta studentjobbet - bli Studybuddy idag.

Vi söker dig som:
  • Studerar på universitet eller gymnasium.
  • Har fyllt 18 år.
  • Bor i Stockholm, Göteborg, Malmö eller Lund.
Läs mer och sök jobbet!

Hitta lediga jobb via bransch

Sök personal via bransch

Senaste från våra bloggare

Visa alla bloggar »

Inköpsassistent till Johan & Nyström

Publicerades: 3:e Oktober 2018 Sista ansökningsdagen: 21:e Mars 2019


Om kunden:

Om du inte känner till Johan & Nyström kan man beskriva företaget som Sveriges första, största och bästa specialkafferosteri. Bolaget grundades 2004 och har sedan start fokuserat på hållbarhet, direktkontakt och nära personliga relationer till de platser och bönder som de handlar kaffe av. Johan & Nyström har genom åren blivit riktigt vassa på att både rosta, förmedla och brygga kaffe på ett sätt som gör den fantastiska råvaran rättvisa.Därtill har Johan & Nyström ett högklassigt sortiment av te, maskiner och tillbehör.

Rollen som inköpsassistent utgår från deras unika rosteri i Länna utanför Stockholm, på kontoret arbetar ca 40 personer idag och på företaget ca 100 personer.

Om tjänsten:

I rollen som inköpsassistent kommer du att bli en del av Johan & Nyströms inköpsfunktion som primärt hanterar förstklassiga kaffebönor, te, kaffemaskiner och tillbehör. Du kommer att göra avrop på beställningspunkter via etablerade avtal samtidigt som du inandas den härliga doften av nyrostat kaffe från rosteriet tätt intill. Vi ser gärna att du har erfarenhet från större affärssystem, har du arbetat med Visma Business tidigare så kommer du snabbt upp på banan. Tycker du om att arbeta strukturerat och noggrant med dina arbetsuppgifter, men framförallt att du värnar om ett gott samarbete med dina kollegor, så kan vi vara en perfekt match.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innehålla:

- Lägga beställningar
- Följa leveranser
- Administrera och uppdatera all info i Visma
- Hantera avvikelserapporter och returer
- Matcha leveranser mot fakturor

Om du är en person som vill gå till jobbet med en bra känsla, för att du arbetar för ett företag som tar ett stort samhällsansvar och som bjuder på fantastiskt kaffe (eller te) varje morgon, så kommer den här tjänsten att passa dig som handen i handsken. Det är viktigt att du är hjälpsam och trivs bra med att arbeta i nära samarbete med andra samtidigt som du är strukturerad och har hög ansvarskänsla.

Kvalifikationer:

Nu hoppas vi på att få sällskap av dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Har du arbetat med inköp sedan tidigare så kommer du trivas hos Johan & Nyström. Du är lugn och disciplinerad men gillar förändring. Du är mån om att ha ordning och reda och vill hjälpa oss i arbetet att skapa ökad struktur i vår tillväxtresa.

Vi hoppas även att du:
Har goda kunskaper i Excel
Behärskar engelskaital och skrift
Är ansvarsfull och prestigelös

Johan och Nyström älskar mångfald och variation i såväl kaffe som kollegor, ålder och passion. Därav består dina kollegor av en stor och härlig familj som kompletterar varandra alldeles ypperligt.

Meriterande:

Tyska
Erfarenhet från livsmedelsbranschen

Möjligheter:

För rätt person finns det fantastiska utvecklingsmöjligheter internt.

Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du först anställs av Hero och arbetar ute hos Kund de första sex månaderna. För rätt person finns möjlighet att överrekryteras efter detta. Arbetet föreligger under kontorstider med möjlighet till flexibilitet, heltid, med start så snart som möjligt. Anställningen kan leda till en anställning hos Johan & Nyström.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roliga och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.


Varaktighet Tillsvidare
Löneform Lön enligt överenskommelse

Klicka här för att söka jobbet

Hero

http://www.hero.se

Yrkesområde:

Admin / Ekonomi

Anställning:

Heltid

Antal platser:

1

Sista ansökningsdag:

21:e Mars 2019

Plats:

Huddinge, Stockholm

Fler annonser från samma företag

Orderhanterare för kunds räkning Försäljning / Butik Stockholm

Vi söker kundtjänstmedarbetare för kund räkning Försäljning / Butik Stockholm

Kundtjänstmedarbetare med visst produktansvar till Esse... Försäljning / Butik Stockholm

Kundservicemedarbetare/handläggare till ATG Försäljning / Butik Stockholm

Teamleader till Nordic Infucares reklamations- och tech... Försäljning / Butik Stockholm

Forskningshandläggare till Cancerfonden Stockholm

Ingram Micro söker Operativ Inköpare Försäljning / Butik Stockholm

Liknande jobb på jobbaextra

Deltidsjobb som VD-assistent hos spännande kund med ret... Admin / Ekonomi Stockholm

Extrajobba med läxhjälp, generell hjälp, Norrtälje Admin / Ekonomi Stockholm

Extrajobba med läxhjälp, Matematik och fysik, Nacka Admin / Ekonomi Stockholm

Extrajobba med läxhjälp, Inför högskoleprovet, Bromma Admin / Ekonomi Stockholm

Extrajobba med läxhjälp, tyska och generell hjälp, Botk... Admin / Ekonomi Stockholm

Administratörer på deltid till en av Sveriges mest attr... Admin / Ekonomi Stockholm

Administrativ assistent till hotell och restaurangbrans... Admin / Ekonomi Stockholm

0.19986605644226