Senaste från våra bloggare
-
Jonny Jobbs
22:e Februari
Sommarjobb kommunen
Hitta lediga jobb via bransch
Sök personal via bransch
Jobb i fokus
Vi söker dig som:
- Studerar på universitet eller gymnasium.
- Har fyllt 18 år.
- Bor i Stockholm, Göteborg, Malmö eller Lund.
Receptionist/kontorsassistent till kund i centrala Stockholm
Publicerades: 24:e Augusti 2018 Sista ansökningsdagen: 9:e Februari 2019
Trivs du i en yrkesroll där du får leverera service av toppkvalité? Är ett professionellt bemötande och struktur något som kännetecknar dig? Då har vi tjänsten för dig!
I rollen som receptionist/kontorsassistent hos vår kund kommer du att ha övergripande ansvar över receptionen men även kontor- och konferensrum samt frågor som berör underhåll av fastigheten. I rollen kommer du att:
- Ta emot besökare
- Hantera beställning av varor
- Ansvara för posthantering
- Ha löpande kontakt med leverantörer
Vidare kommer du ansvara för inköp av varor samt agera som närmaste kontaktperson för avtal gällande service till kontoret, fastighetsunderhåll samt fastighetsservice. För att passa i rollen som receptionist/kontorsassistent har du en administrativ ådra och har en förmåga att organiserade dina dagar på ett effektivt sätt.
Kvalifikation och egenskaper Vi tror att du som söker har en tidigare erfarenhet från receptionistyrket alternativt servicebranschen där du dagligen bemöter kunder eller leverantörer. Som person är du utåtriktad och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 8-16.30 (45 minuters lunch) Plats: Centrala Stockholm
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Varaktighet 6 månader eller längre
Löneform Lön enligt överenskommelse
Office Management bemanning och rekrytering
http://www.officemanagement.seYrkesområde:
Hotell / RestaurangAnställning:
HeltidAntal platser:
1Sista ansökningsdag:
9:e Februari 2019Plats:
Stockholm, StockholmFler annonser från samma företag
Receptionist/kontorsassistent till kund i centrala Stoc... | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby | Försäljning / Butik | Stockholm |
Receptionist till Huawei | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Receptionist till Huawei | Industri / Transport | Stockholm |
Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby | Försäljning / Butik | Stockholm |
Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby | Försäljning / Butik | Stockholm |
Proffssäljare till CENTRO Kakel & Klinker i Täby | Försäljning / Butik | Stockholm |
Liknande jobb på jobbaextra
Restaurang, hotell och event! Servicejobbet där du kan ... | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Receptionister på deltid till stor bank vid Mall of Sca... | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Ambulerande receptionist, extra vid behov | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Ambulerande receptionist, extra vid behov | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Leklandsvärdar till Barkarby | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Vi söker vikarier inom reception och konferens till sta... | Hotell / Restaurang | Stockholm |
Extrajobb som receptionist under julledigheten | Hotell / Restaurang | Stockholm |
0.21719217300415